Business cases
- Rabobank International laat op de International Business Days tijdens een debat de deelnemers mee stemmen over mondiale, economische ontwikkelingen.
- Shell laat gedurende de LNG Supply Conferences stemmen op Upstream & Downstream gerelateerde onderwerpen.
- GDF Suez & Electrabel gebruikt een Audience Response System bij hun Business Program Days om individueel kennis te toetsen.
- Tijdens een Stakeholders Meeting van zorgaanbieders inzichtelijk de meningen krijgen binnen de geledingen.
- Bij de permanente nascholing huisartsen gebruiken ziekenhuizen, zoals het Ikazia in Rotterdam, de stemkastjes bij een refereeravond om te toetsen of casuïstiek na de nascholing beter gescoord wordt. Met een 0-meting en 1-meting vergelijken ze met de uitgangspositie.
- Het Ministerie van Defensie laat een integriteitsdebat organiseren met managers binnen het concern met concrete casuïstiek.
- Tijdens een congres van KNVvK over de F-gassenverordening met stemkastjes de mening van de zaal peilen. De stellingen prikkelen de deelnemers om na te denken over mogelijke toekomstige scenario’s. Deze stellingen worden aan het eind van het congres herhaald.
- Gedurende de jaarlijkse voorjaars- en najaarswetenschapsdagen van het KNMP een stemsysteem gebruiken om opiniërende- & educatieve vragen te stellen. De sprekers kunnen direct op de uitslagen reageren.
- Devoteam, een IT consulting Group, laat gedurende management bijeenkomsten de deelnemers stemmen op diverse beleidsonderwerpen.
- Branche verenigingen, zoals AEDES, zetten de InterVote kastjes in tijdens de jaarlijkse Algemene Leden Vergaderingen. Snel kan “gewogen” gestemd worden over de verenigingszaken, nieuwe benoemingen en beleidsstukken.
- Coöperatieve vereniging Plus Retail laat zijn leden stemmen op opiniërende vragen tijdens de jaarlijkse ledenvergadering.
- Bij medisch specialisten worden in het kader van de deskundigheidsbevordering casuïstiek individueel met een stemkastje toetsen afgenomen.
- In België worden de stemboxjes of stembakjes jaarlijks ingezet bij congressen bij verschillende brancheverenigingen.
- De INK Positiebepaling met stemkastjes leidt tot een rapportage binnen 2 uur i.p.v. de beoogde dag schriftelijk.
- Tijdens diverse binnen- en buitenlandse spelshows & TV programma’s worden met een stemboxje c.q. stembakje (I.Q.) tests afgenomen of als deelnemer aan een beoordelingspanel van de kandidaten.
- Tijdens een Staff Meeting & HR Event een survey houden over de voortdurende, economische crisis.
- Tijdens een personeelsbijeenkomst laat KONE een kennisquiz over het bedrijf organiseren.
- Bij een fundraiser het stemsysteem gebruiken om donaties te bevestigen.
- Branchevereniging NVMBR organiseert een symposium met aanpalende beroepsgroepen om consensus te krijgen over (bijvoorbeeld) functieprofielen.
- Tijdens de jaarbijeenkomsten worden de medewerkers van het jaar gekozen.
- Gedurende een studiedag mag het onderwijzend personeel meestemmen over beleidsmatige onderwerpen in het Onderwijs.
Neem vrijblijvend contact met ons op
Heeft u een vraag of opmerking? Of heeft u interesse in één van onze producten? U kunt ons vrijblijvend bereiken op + (0) 318 – 511 466 of ga naar contact.
Onze klantenWij hebben onder andere voor onderstaande bedrijven projecten uitgevoerd: |
Stel uw vraag!Heeft u vragen of opmerkingen? En wilt u dat wij u terug bellen? Geen probleem! Als u het onderstaande formulier invult zullen wij zo spoedig mogelijk reageren.
|